بابای خونهبابای خونه، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مامان خونهمامان خونه، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
نجمه سادات جاننجمه سادات جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

اتفاقات 9 نفری منزل

پست3

1394/8/24 17:25
نویسنده : مــآدَر
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

بعد از مدت ها اومدم اپ کنم از اینکه این همه دیر به این وب سر زدم شرمندم

 

نی نی دوم ما تو راهه نجمه سادات الان 1سال و 5ماهشه و من باردارم و نی نی پسره,من دوس دارم اسمشو بزارم احمد رضا ولی بابا یه چیز دیگه میگه.دکتر گفته نی نی 13 اسفند دنیا میاد.خوشحالم از داشتنش بچه ی دوم طبق سونو و ازمایش سالمه و مشکلی نداره

 

دعا دعا دعا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ساسان اس ام اس
24 آبان 94 19:22
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
مادرمنتظر
3 آذر 94 13:06
سلام.مبارکه.نی نی هامون تقریبا همسن همن.خوشحال میشم به منم سربزنین
مــآدَر
پاسخ
اومدم مامان خانوم انشاالله که نی نی سلامت دنیا بیان