بابای خونهبابای خونه، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره
مامان خونهمامان خونه، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
نجمه سادات جاننجمه سادات جان، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

اتفاقات 9 نفری منزل

خوشـــ:)ـحآلی

1394/1/27 0:53
نویسنده : مــآدَر
93 بازدید
اشتراک گذاری

آراماومدم با یه خبر خیلی خوب

 

دخترم خوابیده مثل یه فرشته کوچولو موچولو....

 

من خوشحالم از اینکه بار دار نبودمسوالمیدونم جای سوال داره براتون ولی لطفا پست پایین رو بخونین.خوشحالم که مجبور نشدم یه طفل معصوم بیگناه رو سقط کنم وگرنه بعدش عذاب وجدان میگرفتمغمگینخدا رو شکر که خدا بازم بهم فرصت داد.ولی حتما فردا باید برم دکتر ببینم چرا این پری جون ما این ماه نیومده(اگه کسی میدونه لطفا کامنت بزاره).این مدت دپرس بودم چون نمیتونستم تمرکز کنم روی درس ... اما امشب که فهمیدم دچار بارداری ناخواسته نشدم انرژی مضاعف گرفتم که شروع کنم غذای فردا ظهر رو هم درست کردم که اقای همسر در نبود بنده(بخاطر کلاس)احساس ضعف بهشون دست نده...

 

خدایا پری های سرزمین نیاز دارن به چشیدن لگد های کودک درونخندونکاین حس رو بهشون بچشون

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ĸoѕαr
5 اردیبهشت 94 14:39
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی
28 اردیبهشت 94 13:23
با سلام دوست عزیز... از شما دعوت می شود تا در دومین جشنواره تولید کتابهای صوتی برای کوکان ونوجوان نابینا شرکت فرمائید. همچنین خواهشمند است عنوان «همکار افتخاری» ما را جهت کمک دراجرای این برنامه پذیرا باشید.